Set Me Free

۱۹ آذر ۹۹ ، ۰۱:۲۹

I'm broken now

آقا دیدین خودمو چشم زدم تو پست قبلیم خوشیم در کسری از دقایق کوفتم شد؟

الان دلم شکسته. خیلی هم شکسته. قلبم شده هزار تیکه. هیچی هم سر جاش نیست.

قبول دارین که من خیلی گناه دارم؟ واقعا دارم. حقم نیست که اینطوری بشه خب. ولی خب میشه دیگه.

نمیدونم چی در انتظارم خواهد بود. ولی امیدوارم خدا به همون مسیر از دلم درباره ش ادامه بده. 

 

پ. ن: خوب شد پست قبل رو گذاشتم و یادم میمونه که خوشحال بودم به مدتی و می ارزید. وگرنه همیشه تلخیش میموند فقط. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۹
MeLi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی