Set Me Free

۲۳ آذر ۰۰ ، ۱۳:۵۰

downtime

احساس می‌کنم در این اواخر ۲۴ سالگی افسردگی موضعی اومده سراغم. خوشحالی های دنیا برام تکراری و تمام شدن. از ته ته ته ته قلبم احساس تنهایی میکنم. چیزی نیست که منتظرش باشم در طول روز اتفاق بیفته. قلبم مچاله‌ست. خشمگینم و دلگیر. زمان سخت و دیر میگذره. نمیتونم متمرکز و پروداکتیو باشم. خدایا چرا این شکلی شد. 

.

دیگه بلد نیستم خودمو. یادم نیست قبلا چیکار میکردم که خوشحال بودم در روزم. خودمو جاج میکنم. آینده در هاله‌ای از ابر و تاریکیه برام. چیکار کنم خوب شه؟

.

چیزی‌ که از ۲۴-۲۵ سالگی سفارش دادم vs چیزی که تحویل گرفتم

.

آیا خواسته‌ی زیادیه دوست خوبم؟ 

Please please please please please give me some good news. Some happiness. Calm me down. Please please please please.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۳
MeLi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی