Set Me Free

۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۶

SummerDays

یک: همیشه منتظر این روزها بودم، همیشه هم نه، اقلا نه ماهه که منتظرم. نمیگم خوب نیستن ولی به جذابیت اونی هم که باید باشن نیستن.  میگذرن دیگه.


دو: فیلم دیدن خوبه. خیلی هم خوبه. ولی وقتی هی تکرار شه آدم فکر میکنه داره به پوچی میره. و تازه با بابا هم سر نت بوک دعواش میشه. باباها موجودات عجیبی ند. هیچ وقت حسشونو درک نکردم، بابای خودمو اقلا :-؟


سه: کلاس آیین نامه تنوع خوبیه. از خونه بیرون رفتنش خوبه. وگرنه خودش چیز جالبی نداره. باید هیجان انگیزتر می‌بود ولی نیست. و اینکه من فهمیدم از رانندگی میترسم. این خوب نیست. قبلنا رانندگی آسون تر بود تو ذهنم.


چهار: بدعادت شدم. شود آی کیپ ویتینگ؟


پنج: وقتی کنکور میدادم هممه چی جذاب تر بود. خیلی جذاب تر. الان اینستا و تی وی دیدنم واسم مسخره شده. بقیه چی کار میکنن؟ کجان؟


شیش: من آدم بیخودی شدم؟  :-؟؟ شاید.


هفت: اینجا غریبیم میشه.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۲
MeLi

نظرات  (۵)

۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۵:۱۱ ***singertalent***

درود بر شما دوست عزیز

اگه اهل رقابت هستی بیا!

اگه فک میکنی استعداد تو خوانندگی داری بیا و مسابقه بده و جایزه بگیر.

ما یه سایت طراحی کردیم و قصد داریم توش کلی مسابقه با کلی جایزه قرار بدیم، فعلا هم مسابقه­ی خوانندگی رو راه اندازی کردیم.

اگه تو خوانندگی استعداد داری، این شانس بزرگ رو از دست نده و اگه نداری هم لطفا به سایتمون سر بزن و ما رو از پیشنهاداتت محروم نساز.

 

امیدوارم واسه دادن جواب سلامم که شده به سایت ما بیای* 

آدرس سایت ما:

http://ontalent.mihanblog.com/

 

آدرس ایمیل ما:

singer.talent94@gmail.com

 

 

تازه میتونی برای بیشتر دیده شدن تبلیغتو با یه قیمت خیلی نا چیز در سایت ما بدی یا تبادل لوگو کنی

راستی شاید ندونی ولی میتونی بنر ما رو تو وبت قرار بدی. خیلیم آسونه تازه کد جاوا اسکریپت هم نیست؛ خواستی بگو تا راهنماییت کنم.

میتونیم تبادل لینک کنی ، یعنی اول مارو با نام مسابقه بزرگ خوانندگی(آنتلنت) لینک کنی_آنتلنت رو مثل اسم وبلاگ انگلیسی بنویس_ بعد خبر بدی تا لینکت کنیم

 

لطفا شرکت در نظرسنجی را فراموش نکنید چون نظر سنجی برای پیدا کردن بهترین خواننده پاپ ایران است و شما با رای دادن میتونید پرچم خواننده محبوبتونو بالا ببرین 





تا درودی دیگر بدرود

ایشاالله که باز مسیرمون به هم بخوره!  

 

۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۷:۵۲ مهسا قزوینی نژاد
مبارکه مبارکه
باز خوبه تو آیین نامه می ری
من شنبه تازه می خوام برم ببینم چه خبره

کلاس زبان برو- ورزش برو
همه چیز به زودی هیجان انگیز تر شاید بشه
بعد ماه رمضون با هم می ریم بیرون ;;)
حتا زمان کنکور بعضی از دوستان بیشتر آنلاین بودن :-سوت
پاسخ:
خیلی بی هیجانه من پشیمون شدم زود رفتم :)) اصلا خوش نمیگذره! (البته تموم شد دیگه)
کلا کلاس ماه رمضون خوب نیست ماه رمضون باید خوابید :-"
من کلا رو گوشیما. انگیزه ی جی میل آن شدن ندارم :))
۰۴ تیر ۹۴ ، ۲۰:۱۷ منا مهدیزاده
به...!
بالاخره دل کندی از بلاگفا... خسته شدم انقد وبلاگتو وا کردم "موهام درد می کنه... موقته موقت"!
چطوری ملیکا؟!
شما را دل تنگیم...
پاسخ:
اون پست قرار بود موقته موقت باشه ولی دیگه عجل مهلت نداد و بلاگفا خراب شد :))
خوبم! منم شمارو دلتنگم بسی! ببینیمتون ؛؛)
۰۵ تیر ۹۴ ، ۰۲:۲۱ سحر زرگرزاده
غریبی ت نشه :پی :*
پاسخ:
بلاگفا آشنا تر نبود خب؟ :-<
سحرکم ><
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۳۴ نفر هفتادوسوم
آره اولش اینجوریه آدم غریبی میکنه
ولی بعدش
هم اینجوریه
تو نکن:))
پاسخ:
پیچیده شد :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی