Set Me Free

۰۹ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۰۸

1month

امروز آخرین روز کاری ماه اولم اینجاست و تازه یاد گرفتم کجا غذا بخورم، کدوم اتوبوس دانشگاه کجا میره، قهوه‌ی کجا ارزون‌تره، چیکار کنیم سوسک نیاد تو اتاق، برنامه‌ی مترو چطوریه، فیر‌پرایس‌های نزدیک خونه کجان و از همه مهم تر  تازه امروز پیدا کردم چه کاری رو ممکنه دوست داشته باشم و با کوین ناز راجع بش حرف زدم. باریکلا به این کوین که اینقدر گوگولیه.


تازگیا دارم به اینجا حس خونه پیدا میکنم. یونیورسیتی هال رو که از دور میبینم حس برج نگار میگیرتم، از سفر که برمیگشتیم لحظه شماری میکردم برسم خونمون بپرم تو تخت خودم، تو سنگاپور امن قشنگم که هیچ جاش حس گم شدن نمیده قدم بزنم و نمیدونم کی اتفاق افتاد که اینجا خونه شد برام. اون موقع که اولین بار رفتم مالزی و ترکش کردم؟ اون موقع که خونه تکونی کردیم و آش درست کردم؟ وقتی لیف خریدم و حمومش برام حموم شد؟ وقتی یاد گرفتم از هرجایی برگردم متروی جورونگ و برسم خونه؟ وقتی سمیرا هی کمتر اومد خونه و میرفت پیش استادش اینا و من خودم شدم و خودم؟ یا وقتی که با لب رفتیم بیرون و همه رو بهم معرفی کردن و از خودشون گفتن؟ یا وقتی کلیستا گفت حقوقت رو چطوری بهت بدیم؟ نمیدونم مهم اینه که این حسه ایجاد شد. خیلی هم سریع ایجاد شد. اصن این یه ماه اول خیلی زود گذشت. البته بنظرم این هفته‌ی اخیر خیلی دیر گذشت و خیلی خسته ام و میخوام روزها بخوابم، ولی این یک ماه خیلی زودتر از یک ماه بود.


حقیقت بدش هم اینه که این روزها نسبت به اولش غر زن تر و خسته تر و حوصله سر رفته تر و دلتنگ تر شدم. حس میکنم که ۸ تا ویکند دیگه خیلی کمه برای اینکه من همه جای سنگاپور رو ببینم و کلی جذابیت مونده هنوز برام، ولی دیگه مامانم رو میخوام، شمال میخوام، بابام رو میخوام، امیررضای گوگولی میخوام، سامان و یاسین و پارمیس رو میخوام. بیرون رفتن با دوستام رو میخوام. یه بخش زیادیش اینه که واقعا یه ماه عددیه که آدم توش همش هیجان داره و هیچی نمیفهمه از دوری و اینا، یه بخشیشم سر اینه که این روزا که سمیرا کمتر هست و مجبورم اکثر جاهارو تنها برم، تنها غذا درست کنم، تنها گردش برم جذابیتش برام کم شده. البته نه که صفر شده باشه ها. کم شده. بنظرم هنوزم باحاله که تنهایی برم بشینم تو رستوران یا تنهایی برم خرید ولی خب چیزی که میترسونتم اینه که واقعا این روش خوشحال کننده ای برای چندین سال زندگی نیست. نکنه تو اپلای هم آدم دوست‌لس و تنها و دور بشه بعد چند ماه؟





موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۹
MeLi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی