Set Me Free

۲۵ دی ۹۷ ، ۰۱:۱۱

Strong

امروز بحث این بود که شخصیت کیا ضعیف و وابسته و ایناست و فهمیدم من هر چیزی که هستم با همه‌ی ضعف‌ها و این‌ها شخصیت قوی‌ای دارم. نسبت به دختر بودنم. سینگل بودنم. ۲۲ ساله بودنم. حتی نسبت به اینا هم نه. کلا. همیشه خودمم. با اینکه حرف بقیه برام مهمه ولی بخاطر بقیه خودم رو عوض نمیکنم بلکه بقیه‌ای پیدا میکنم کنارشون آرامشم بیشتر باشه و این برام خیلی ارزش داره. کلی مچکرم خدا بابت این. و کلی مچکرم از مامان بابا و امیررضا بابت این که یه طوری باهام برخورد کردن که این شکلی شدم. و خیلی هپی ام باهاش. باریکلا. خوشحال شدم.

+ دیدین دیگه تابستونو نشد براتون بنویسم؟ نوشتما ولی وسطش دستم خورد بستم و دیگه حال نداشتم تایپ کنم باز با اون همه رنج و عذاب. قسمت نیست ثبت شه دیگه بهتر جزئیات نمونه اصن :))
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۵
MeLi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی