Set Me Free

۱۴ دی ۹۶ ، ۰۰:۱۳

Birth day night

خب میخوام بعد مدت‌ها بیام و پست شب تولد بذارم :))


امسال غریبانه ترین شب تولد رو در چند سال اخیر رو دارم. در چندین سال اخیر همواره از چندین ساعت مونده به ۱۲ از شمارش معکوس و استتوس و تبریک و گیگیلی کردن و اینا همه ی دوستام دریغ نمیکردن که من خوشحال بشم ولی خب امسال اینکه بزرگتر شدم شاید و دوستام فاز اذیت یا سورپرایز گرفتن که بهم توجه نمیکنن و هرکدوممون بیشتر رفتیم دنبال بدبختیام و اینکه ابله‌ها تلگرام رو فیلتر کردن و نمیتونم زیاد و راحت با دوستام حرف بزنمم مزید بر علت این تنهایی شده. خلاصه‌ش که شب تولد غریبیه. حداقل از اون تایمی که رفتم سمپادیا (احتمالا تولد ۱۵-۱۶ سالگیم) تولد نداشتن تو دنیای مجازی یه عادت و انتظار خوبی شده بود.

خلاصه اگه علتش فیلترینگ و شلوغی و اینا باشه من ازینکه شادی یه سال یه بارم رو از دست دادم ازتون نمیگذرم =)


خب اینا غر‌های لحظه‌ای بود که احتمالا بعدا مهم نباشن. یه سری چیزها از توصیف شرایط لحظه‌م میگم شاید چند سال دیگه برام جالب بود که شب تولد ۲۱ سالگیم دنیا چه شکلی بود :)


۲ ساله که کافه بازارم. ۲ سال و یه ماه و خورده ای. همیشه تو بخش محتوای اتوماتیک بودم و طی یه حرکت انقلابی و  یهویی دارم ریسک تغییر تیم رو میپذیرم و از چند روز دیگه میرم تیم چین اکشن. حس میکنم چالشایی داره که دوست دارم بپذیرمشون و حتی شاید سختی اینکه تیم بزرگتر و جدی تره. امیدوارم تجربه ی خوبی باشه و طی این قضیه بزرگتر شم و نخورم زمین.


سال سوم کارشناسیمم. هنوز نمیدونم میخوام اپلای کنم یا نه. یعنی لحظه‌هایی هست که میگم خببب اپلای میکنم پس. ولی اینقدر متزلزله این تصمیمه که با یه فوت نظرم عوض میشه. تصمیم مهم و بزرگیه که احتمالا سال دیگه این موقع گرفته باشمش ولی خب هنوز رو هوام.


دوست دارم تابستون اینترنشیپ برم. فکر میکنم تجربه خوبیه. کم و بیش دارم سعیم رو میکنم تا ببینیم چی میشه.


+ مهسامون :ایکس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۴
MeLi

نظرات  (۱)

۱۴ دی ۹۶ ، ۰۱:۴۱ گرافیست ارشد
خیلی جالبه ، دیروز هم ( 13 دی ) تولد من بود :))
تولدتون مبارک ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی