Set Me Free

۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۰:۴۰

Friends

تاحالا شده عاشق "فرد" نباشین و عاشق یه "جمع"ى باشین؟

خب من واقعا عاشق این جمعم. پیش اینا خودمم، ملیکاى واقعى م. میگم، میخندم، خوشحالم. ته دلم تک تک شونو با تک تک صفاتشون دوست دارم، یه شکل ثابت نیستن، و همه شکلى ن و تو همه شکلشون قشنگن. دیالوگ ها، مسخره بازى ها، خنده ها، تیکه ها. فکر میکنم بهترین نقطه زندگیمه أین روزهایى که اینا هستن و شادیم. وقتایى که فک میکنم شاید یکى دو سال دیگه دنیا یه شکلى بشه که نصف اینا تو دورترین نقطه دنیا بم باشن قلبم وایمیسته.

میام اگه وقت کردم ابن پست رو کامل میکنم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۴
MeLi

نظرات  (۱)

۱۴ دی ۹۶ ، ۰۰:۱۹ آقای دال
آره جمع خوبه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی