Set Me Free

۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۸:۴۷

complicated

یک: من ساخته نشدم که کاری نداشته باشم. ساخته شدم که هی سرم شلوغ باشه، یه وظیفه ای رو دوشم باشه، بخوام سعی کنم وظیفه رو انجام بدم، هی بهم فشار بیاد، کلی غر بزنم. اگه نباشه شاید دیگه غر نزنم، بیشتر بخوابم، بازی کنم. ولی کمتر خوشحالم. فکت.


دو: آدم خیلی هم دست خودش نیست تصمیم هایی که میگیره، کارایی که میکنه، یعنی هستا ولی معمولا انتخابش یکتا تعیین میشه تو لحظه. بر اثر جو و احساس و ذهنش تو اون لحظه. خیلی نباید آدم خودشو سرزنش کنه واسه چیزایی که اگه زمان برمیگشت و این آدم بازم همون آدم بود اون چیز رو انتخاب میکرد. یکم پیچیدس دیگه.


سه: همه که نباید دکتر مهندس شن، مملکت نونوا هم میخواد :- سخن بزرگان


چهار: دارم آب میشم. روز به روز لاغر و لاغر تر میشم. چرا؟


پنج: دیدین بدترین شد نمره ریاضیم؟ بدترین. بدترین. بدترین.


شیش: چرا آدمو به شک میندازین خب؟ :(


هفت: خسته ام. خسته ی عجیبی ام که دوسش ندارم.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۲
MeLi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی