Set Me Free

۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۹:۲۶

Make Others Happy

خب میتونم بگم که بهترین کاری کنه تو یک ساله گذشته میتونستم انجام بدم رو امروز انجام دادم و الان خوشحالترین آدم دنیام و بهترین حس دنیا رو دارم. اونقدر حسش خوبه که میتونم باهاش همه چیزهای ناراحت کننده ای که تو دنیا وجود داره رو فراموش کنم و خودم رو بخاطر همه اشتباهایی که این مدت کردم ببخشم. کار عجیبی نبود. ولی دو نفر از عزیزترینام خوشحال شدن و منم بخاطر اونا خوشحال ترینم :)

اینکه بقیه بخاطر کاری که تو کردی خوشحال شن بهترین حس دنیاست. تراست می :)


+ احساس بزرگ شدن می کنم!


++ اینایی میرن خانه ی سالمندان، بهزیستی، اینجور جاها که خوشحالشون کرده باشن حواسشون هست که آدمایی هستن که "فقط" اونا میتونن خوشحالشون کنن و بهشون نیاز دارن؟ 


++++++++


خیلی وقته نمینویسم. نه که حرفی نباشه. اینقدر هست. و اینقدر من خستم که نصف بیشتر وقتم رو تو ذهنم دارم یه چیزایی شبیه پست میدم و بعد یادم میره .


++++++++


زندگیم این مدت شبیه این سریال هایی شده که تو هر قسمتش اقلا یک قسمت مهم داره. یه اتفاق جدید، یه دغدغه، یه چیز جدید که واسه فردا وجود داره و بیننده رو جلب میکنه که ببینه فردا چی میشه. ولی خب طبق معمول فیلم ها، شخصیت اصلیه سریاله همیشه خسته ترینه. ولی لابد تهش خوب میشه.


++++++++


ُSam Smith - Wrting's on the wall خوشگله 8->

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۱
MeLi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی