Set Me Free

۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۰۶

Uni

به نسبت اینکه هرکی داره دانشگاه میره میگه که چقدر جو دانشگاه بده و داره بد میگذره و حوصله سر بره و این صحبتا، بنظرم دانشگاه رو دوست دارم. حداقل با همین یه روزی که رفتم و تهران و شریف رو تجربه کردم حس خیلی خیلی خوبی دارم.

حتی اینقدر جفتشونو دوست دارم که نمیدونم کدوم رو بیشتر دوست دارم.

بهرحال امیدوارم زودتر هرچی صلاحه اتفاق بیفته :)


++++


یه روزی میرسه که یاد میگیرم برای مشکلام گریه نکنم. حلشون کنم.


++++


از هر دستی بدی از همون دست می‌گیری. فکت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۱
MeLi

نظرات  (۱)

به نظرم هرکی میگه جو دانشگاه ها بده و ... یک بعدی به قضیه نگاه میکنه!
توی دانشگاه های خوب میتونی بهترین لحظات عمرت رو سپری کنی.
هرچی بخوای توی دانشگاه پیدا میشه:اگر آدم اکتیو و فعالی هستی،بهترین و هیجان انگیز ترین کار ها و فعالیت ها توی دانشگاه هست مثل مسابقات مختلف که اگه یه جستجو کنی متوجه میشی.اگه آدم مذهبی هستی بهترین و با صفا ترین لحظات رو میتونی تجربه کنی،مثل مراسم شبهای قدر و ایام اعتکاف و... که توی دانشگاه ها برگزار میشه.اگه هدفت علم و دانش باشه،بهترین اساتید توی دانشگاه هست که میتونی از وجودشون نهایت استفاده رو بکنی.
خلاصه اینکه همه چیز هست(حتی اون جو بدی که میگن هم هست)اما این خود ما هستیم که تصمیم میگیریم چطور باشیم.
موفق باشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی