Set Me Free

۱۹ تیر ۹۴ ، ۲۱:۵۵

Care

استخر بهترین نقطه ی دنیاست، باور کنین، میشه چندین ساعت اونجا موند و هی آهنگ گوش کرد و هی بالا و پایین پرید. حیف تنبلیم میاد واسه رفتنش. وگرنه فوق العاده ترینه.


+++++++


اینکه اهمیت یکی یهو محو میشه یا اهمیتت واسه یکی محو میشه، یعنی از اول نبوده؟ آخه نمیشه که اهمیت دود نیست که یهو بره هوا، پس چی میشه؟


+++++++


چه وضعیه ، لپ تاپم با فن و کمپرس یخ خود ساخته یه ربع نمیتونه بزاره من سیمز بازی کنم؟ باید داغ شه خاموش شه؟ یخ ها هم در عرض پنج دقیقه آب کنه؟ :/ حالم رو گرفت اصن. لپ تاپ اینقدر داغون؟ :- اون استیکره ک با لگد قوطی پرت میکنه


+++++++


دلم کافه میخواد :-< ماه رمضون تموم شو. من بیرون میخوام :-<


+++++++


واسه رانندگی کردن هیجان دارم. کلی 8->


+++++++


خیلی زیاد به نتیجه ی کنکور نزدیک نشدیم؟ :اس 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۹
MeLi

نظرات  (۴)

۱۹ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۲ آبی آسمانی

چرا غم ها نمی دانند :

که من غمگین ترین غمگین دنیایم

بیا ای دوست با من باش

که من تنهای تنهایم
۱۹ تیر ۹۴ ، ۲۲:۱۹ ضرغام از پرسپولیس فرصت خواست
به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از "ورزش سه"، ضرغام اسماعیل، مدافع چپ ملی پوش عراق و پدیده جام ملت های آسیا به شدت مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته است و بحث حضور او در جمع سرخپوشان این بار جدی تر از گذشته پیگیری می شود.

در این رابطه مدیران پرسپولیس طی روزهای گذشته مذاکرات مثبتی با مدیربرنامه های عراقی این بازیکن در دوبی داشته اند. گفته می شود از نظر مالی نیز دو طرف به توافق اولیه رسیده اند و در این راه از پرسپولیسی ها یک هفته فرصت خواسته اند تا نظر نهایی شان را اعلام کنند.

گفته می شود این مدافع چپ در حال حاضر از یکی از تیم های ترکیه ای پیشنهاد دریافت کرده و به همین منظور از پرسپولیسی ها فرصت خواسته است.

۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۴:۲۶ سحر زرگرزاده
نه بابا کلی مونده تا نتایج :-"""درضمن من سااال هاس در فراق سیمز هستم :)) :-<
پاسخ:
نه آخه فکر میکردم خیییلی دورتر باشه :-"
منم هنوز در فراقم :-<
حیفه خونواده هام :-<
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۱:۲۰ مهسا قزوینی نژاد
فک کنم خیلی نزدیکه
---
استخرو کافه ماه رمضون تموم شه بریم
منم امروز کلاس رانندگیم شروع می شه
تئوریش البته :ذوق

خوب باش :-"
پاسخ:
آره همش فکر میکردم خیلی دووووره الان دیدم خیلی هم دور نیست :))
چه خوب ؛؛)
منم امروز اولین روزی بود که پشت فرمون نشستم 8->
خوبم ؛؛)
تو ام خوب باش ؛؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی