Set Me Free

۱۳ تیر ۹۴ ، ۰۹:۵۳

Repeat

اگه وبلاگامو در طول زمان پاک نمی‌کردم و الان همه ی پست های چند سال گذشته ام بودن، خیلی واضح معلوم میشد که همه ی اتفاقات و احساسات توی پستام بعد شیش ماه، یه سال دوباره تکرار میشن.
مثلا اینکه من هی راجع به رفتارم به آدما و اهمیتم واسشون شک میکنم، یا اینکه تنها کسایی که واقعا دوستشون دارم خانوادمن، و از همه مهم تر، اینکه من تو مسافرت ها مریض میشم و دقیقا وسط کلی خوش گذشتن کوفتم میشه :(
و اینکه خلاصه من الان باید اون بیرون در حال گشت و گذار و خرید میبودم، به جاش الان زیر پتو تو هتل دارم میلرزم :|
سیستم ایمنی بدنم گاوه رسما :- اون استیکره ک دستش جلو صورتشه

 +++++

 لیست بده چیا میخوای ما خودمون واست میگردیم عصر میبریمت برات میخریم :- جیگر ترین مامان بابای دنیا

 +++++

 اگه مال منی بیا یه قدم، جلوتر بگو مال منی فقط :-" :)) تف به آهنگ هایی که تو مخ میرن :))

+++++

 گروپ خوبه. آی لایک ایت. :)

+++++

هتلی که با حجم محدود با یوزر نیم و پسورد سرویس بده هتل نیست. اینترنت باید نامحدود باشه. تموم شد و رفت.

+++++

 احساس میکنم تب دارم، اگه هذیون گفتم کاااملا طبیعیه :دی
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۳
MeLi

نظرات  (۲)

۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۹ سحر زرگرزاده
ای جانم :)) :* اون آهنگه عالی بود :)) خوب شی ملی م >>><<<
پاسخ:
سحرم >><<
قابل نداره :))
مرسی مرسی :*
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۶:۱۱ شاهین اشتری
گفتی :))
پاسخ:
چیو؟ :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی