Set Me Free

۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۲:۰۴

People Are Good

دو روزه که خیلی خوبم. کلی انرژی دارم. کلی شادم. کلی خوبم. و این بیشترش بخاطر آدمای اطرافمه. بخاطر مامان، بابا و امیررضاس. بخاطر دوستامه. البته کلی چیزِ دیگه ام هست که تو خیلی شاد بودنم تاثیر گذاشته. میشه تشکر کرد از استخر و دی جی طبا و شاتل و ومپایر که باعث شدن انرژی مثبت بگیرم. خوبم خلاصه.


+++++


اینکه به آدما ابراز احساسات نمیکنم، اینکه نمیپرم بغلشون کنم بگم که چقدر خوشحالم میکنن، اینکه بهشون نمیگم دلم تنگ شده واسشون، اینکه بهشون نمیگم چقدر برام اهمیت دارن دلیل نمیشه که این احساسات رو نداشته باشم. صرفا بیانشون نمیکنم چون بیان کردنشون باعث میشه توقع متقابلم ازشون بیشتر شه و نگفتنش واسم راحت تره.


+++++


منم مفید میشم . فقط یکم وقت میخوام :)) هنوز علافی واسم روزمرگی نشده :دی


+++++


همینطوری بمونه . :)


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۸
MeLi

نظرات  (۳)

۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۹ شاهین اشتری
واسه مفید شدن امروز به خوبیِ هر وقت دیگس !
دغدغه های آدما شبیهِ اگثرا"
پاسخ:
احساس میکنم هنوز آمادگی مفید شدن ندارم. راضی ام از وضعم. مثل کسی که میدونه ظهر شده ولی نمیخواد از خواب پاشه.

+ نمیدونم من زیاد دغدغه های بقیه رو درک نمیکنم. حتی اگه شبیه ند.
۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۲:۵۶ سحر زرگرزاده
کاش احساسای خوبی که میگی رو داشتم من.
پاسخ:
سحرم >><<
بابا تو هم دوروبرت کلی اتفاق خوب داری. کلی آدم که واسشون مهمی. با همین چیزها میشه کلی خوشحال بود ؛؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی